مینا

مینا

فردا یک راز است نگران نباش...
مینا

مینا

فردا یک راز است نگران نباش...

توافق هسته ای

نظرات 7 + ارسال نظر
خسرو جمعه 9 مرداد 1394 ساعت 23:51

. از خاطرم نمی رود که هر روز نامت را با زیباترین
. جملاتی که هدیه ام می کردی می دیدم
. و ناگهان . . . چقد زود دیر شد !!! این جمله از شاد
. روان دکتر قیصر بود . آوردم که بگم . . ناگهان دیگر
. نیامدی . . . و من هنوز ثانیه ها را برای آمدنت می
. شمارم !!!!!!! . بیاااااااا بیا متشکرم

خسرو پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 21:30

. درود به تمام مجنون های تاریخی و معاصر !!!!! .
. از این که به کلبه خوان هشتم سر میزنید متشکرم .
. جایزه شما چند بند از یک شعر بلند است که برایتان
. می نویسم . جمع می بندم یعنی برای زهرا ، مجنون ،
. هاشم ، جزیره و عشق و . . . نفسم گرفت . .
. زندگی یک سفر است / سفری تند و شتاب آلوده / مثل
. هر ریزش آب از سر صخره یک کوه بلند / دلهره میبردش
. تا دل سنگ / پای یک چشمه ی پر آب و زلال .

سلام.ممنون از شعرتون

reza hp چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 18:58 http://rainumbrella.mihanblog.com

خخخخ...
خیلی قشنگ بود مینا جان
تقدیم
راسی شرمنده دیر اومدماا یه چند روزی نبودم

سلام.اشکال نداره

kamangir سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 17:00 http://ranandegan.blogsky.com

سلام
رفتم به آدرس بلاگفاتون باز نمیشه

وااااااااااااااااا

خسرو دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 21:52

. با بهترین درودهایم . نه تنها به نظرم جواب ندادی که
. به وب من هم نیامدی . . .
. و نمی دانم چرا . . . چند پست قشنگ قشنگ
. هست بیا بخوان . . . باور دارم یکی دو تا نظر برایم
. می نویسی . متشکرم از آمدنت !!!! .

kamangir شنبه 27 تیر 1394 ساعت 01:57 http://ranandegan.blogsky.com

خسرو چهارشنبه 24 تیر 1394 ساعت 22:24

. متوجه نشدی چرا تموم نمیشه ؟؟ . چون من سفارش
. کردم !!!!!! . گفتم این خانوم خیلی به وب من سر میزنه
. با ایشون ارزون حساب کنید !!! . حالا دیدی ارتباط با
. من چقد سود داره . . .
. ببین من روی یکی از این شکل ها کلیک کردم !! .
. نوشته عصبانی !!!!! . بزار روی یکی دیگه . . ببینم چی
. میشه !! . . . . این
. آخری بمن می خوره !!!!! . رفتم به مامانم بگممممم .

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.