مینا

مینا

فردا یک راز است نگران نباش...
مینا

مینا

فردا یک راز است نگران نباش...

فقط یه دانش آموز ایرانی می تونه
زنگی که امتحان داره یا تکالیفش رو ننوشته
بطور سیل آسایی اشک بریزه
اما بعدش زنگ تفریح طوری بخنده و بازی کنه
که تا حالا انگار اصلا هیچ غمی در زندگی نداشته
::
::
یعنی اینقدر که واسه “اینترنت شبانه رایگان” شب زنده داری کردم

اگه واسه نماز شب ، شب زنده داری میکردم الان یه سرور اینترنت مفتی تو بهشت داشتم!
::
::

دختره اسمشو توی پروفیالش گذاشته
R R R
بهش گفتم ینی چی !؟
گفت خنگول
ستاره دیگه !

::
::انقدر همه چی گرون شده که از خونه قهر کردن هم دیگه نمیصرفه!

::
::

دیوار موسسه ی بیمه رو تازه رنگ کرده بودن
کنارش نوشتن “لطفا روی دیوار چیزی ننویسید”یکی اومده با اسپری روش نوشته :
“چشم داداش شما جون بخواه”…!
::
::

اگه هدف زندگیتون این باشه که برید اونور آب واقعا آدمای اوسکلی هستید.
چون تا پاتون برسه اونور آب…
اینور آب میشه اونور آب و باز هم می خواید برید اونور آب
::
::

دقت کردین فیس و افاده ی منشی دکترا از خود دکترا بیشتره ؟
میخواد یه کلام جواب بده
انگاری ازش خواستن سوراخ لایه اوزون رو بدوزه
!!! والااا ….
::

::
نظرات 5 + ارسال نظر
reza hp چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 18:59 http://rainumbrella.mihanblog.com

خخخخ..
مثله همیشه عالییی بود...
اینجا همه چی فوق العاده است...
درست مثله خودتون

ممنونم

خسرو جمعه 26 تیر 1394 ساعت 16:33

. سلام و هیچی دیگه . . . چون هر چی بگم تکراریه !!
. و تو نمی دانی که چقدر زیبا می نویسی با سوژه های
. بکر . . . حداقل هر دو نوشته را یک پست کن . . حیف
. است همه را قاطی می کنی .
. در ضمن جواب مخاظب خود را بدهید که برای شما
. وقت گذاشته و نظر نوشته . این باعث ارتباط با یکدیگر
. می شود و . . . وب مشهور و پر طرفدار . . .

خسرو سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 11:18

. اینک تو دریایی شده ای . . . و من احساس می کنم
. بیشتر شبیه ماهی شده ام !!! .
. تو همه چیز داری . . نوشته های خوب . . و ذوق و شور
. و هیجان . . . و من این را که بگویم بسیار مایلم با تو
. ارتباط داشته باشم . التماس و شکست نمی دانم
. فقط نمی دانم چرا . . . چرا هر نوشته خوبت که می
. تواند یک پست باشد . با دیگر نوشته هایت در هم
. می کنی . و بمن کم سر میزنی . . و بمن کم سر
. میزنی . . معلم ما گفته از هر جمله ده بار بنویسید
. حالا من دو بار نوشتم !! . . خواهم آمد و خواهم نوشت .

خسرو یکشنبه 21 تیر 1394 ساعت 21:08 http://khane8tom.blogsky.com

. بعله اینجا ایرانه . . . قانع کننده است .
. هر روز یکی از معاونان و وزیران احمدی نژاد به اختلاص
. چندین میلیادری محکوم می شوند و . . . بی خیال
. دادگاه مرتضوی . . . دیگر کلیشه ای شده . . .
. اگر آن ور آب بود . . . . قانون اجرا میشد . . قانون
. ونه شعار قانون . . . اینجا ایرانه . .
. دیگر بمن سر نمیزنید و چرا ؟؟!! .

سلام.واه! باید جواب پس بدم؟ هاهاها شوخی کردم

Arefeh پنج‌شنبه 18 تیر 1394 ساعت 12:49 http://meslemah.mihanblog.com/

روزگاری خواهد رسید...

همچنان که در آغوش دیگری خفته ای...

به یاد من...

ستاره هارا خواهی شمرد تا آرام شوی!

دلت هوایم را خواهد کرد...

به یاد خواهی آورد با هم بودن هایمان را...

به یاد خواهی آورد خنده هایم را...

به یاد خواهی آورد اشک هایم را...

مطمئنم در آن لحظه در دلت میگویی: من تو را میخواهم!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.