مینا

مینا

فردا یک راز است نگران نباش...
مینا

مینا

فردا یک راز است نگران نباش...

سلام  دوستان این ادرس وبم در بلاگفاست خوشحال میشم بهم سر بزنید ##     http://zahralove2060.blogfa.com/#   ##

فقط یه دانش آموز ایرانی می تونه
زنگی که امتحان داره یا تکالیفش رو ننوشته
بطور سیل آسایی اشک بریزه
اما بعدش زنگ تفریح طوری بخنده و بازی کنه
که تا حالا انگار اصلا هیچ غمی در زندگی نداشته
::
::
یعنی اینقدر که واسه “اینترنت شبانه رایگان” شب زنده داری کردم

اگه واسه نماز شب ، شب زنده داری میکردم الان یه سرور اینترنت مفتی تو بهشت داشتم!
::
::

دختره اسمشو توی پروفیالش گذاشته
R R R
بهش گفتم ینی چی !؟
گفت خنگول
ستاره دیگه !

::
::انقدر همه چی گرون شده که از خونه قهر کردن هم دیگه نمیصرفه!

::
::

دیوار موسسه ی بیمه رو تازه رنگ کرده بودن
کنارش نوشتن “لطفا روی دیوار چیزی ننویسید”یکی اومده با اسپری روش نوشته :
“چشم داداش شما جون بخواه”…!
::
::

اگه هدف زندگیتون این باشه که برید اونور آب واقعا آدمای اوسکلی هستید.
چون تا پاتون برسه اونور آب…
اینور آب میشه اونور آب و باز هم می خواید برید اونور آب
::
::

دقت کردین فیس و افاده ی منشی دکترا از خود دکترا بیشتره ؟
میخواد یه کلام جواب بده
انگاری ازش خواستن سوراخ لایه اوزون رو بدوزه
!!! والااا ….
::

::

ببخشید دوستان!!

دوسـتـان بـبـخشیـد پـست کم میـزارمـ دسـتـم شکستہ.....




اخہ تـو ویلای کیـشـمون بـودیـم از اسـتخـر امدم بیـرون
 رفـتم از پـورشہ‌ام آیـفـون 6‌اَمو بـردارم بـرم از دلـفیـنم عکـس بـگیـرم
 بـد پام گیـر کـــــرد بہ پیـانـو دسـتم خورد بہ لبہ میـــــز بیـلیارد شـکسـت :|






دروغ گفتم...‌ دیروز تو صف شربت شکست...



دیشب خواب دیدم اخرت شده همه رفتیم اون دنیا ... 
دیدم  بابام با کاپشن نشسته تو جکوزی از خدا پرسدیم چرا اینطوریه !!!! 
خدا گفت این داره تاوان اون موقع هایی رو میده که کولر رو روی شما خاموش میکرد


ﻣﻌﺮﻓﺖ ﺭﺍ ﺍﺯ ﻫﻨﺪﻭﺍﻧﻪ آﻣﻮﺧﺘﻢ!!!
.
.
.
.
.
.
ﻫﻴﭻ ﺩﻟﻴﻞ ﺧﺎﺻﻴﻢ ﻧﺪﺍﺭﻩ!
ﻣﻌﺮﻓﺖ ﺧﻮﺩﻣﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﺍﺯ ﻫﻨﺪﻭﻧﻪ ﺑﻴﺎﻣﻮﺯﻣﺶ!!!
تو هم برو از خربزه یاد بگیر!!!




اگر روزى خیانت دیدى ، بدان قیمتت بالاست ...
اگر روزى ترکتت کردند ، بدان با تو بودن لیاقت میخواهد ...
.
.
.
.
.
.
.
.
.

خلاصه هردفعه ریدن بهت یه جورى خودتو قانع کن 

وگرنه خودت اذیت میشى...!!!!

آیا از  چربیهای اضافه خود خسته شده اید.؟!

آیا از کوتاهی قد خود خسته شده اید.؟!

آیا از ریزش موهایتان خسته شده اید.؟! ⊙_๏

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

خسته نباشی کوتوله ی کچل چاق خدا قوت....✋
(ツ)/

ولنتاین هم رفت و عشقت بهت کادو نداد؟؟؟
.
.
.
.
.
.
باهاش بهم نزنیا!!
نگهش دار چهارشنبه سوری آتیشش بزن... 


مورد ﺩﺍﺷﺘﻴﻢ ﭘﺴﺮﻩ ﻳﻪ ﻫﻔﺘﻪ ﺍﻭل رﻮ ﻧﺮﻓﺘﻪ ﻣﺪﺭﺳﻪ ,

ﻣﻮﻧﺪﻩ ﺧﻮﻧﻪ ﺑﻠﻜﻪ ﺯﻳﺮ ﺍﺑﺮﻭﻫﺎﺵ ﺩﺭ ﺑﻴﺎﺩ !


.......................................................


مورد داشتیم که ﺑﭽﻪ ۶ ﺳﺎﻟﻪ ﺍﺯ ﺑﺎﺑﺎﺵ ﺁﻳﭙﺪ ﻣﻴﺨﻮﺍست

اونوقت ﻣﻦ ﺑﭽﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﻧﻬﺎﻳﺖ ﺁﺭﺯﻭﻡ ﺍﻳﻦ ﺑﻮﺩ ﻛﻪ

ﻣﺎﺩﺭﻡ ﺑﺰﺍﺭﻩ ﺩﺳﺘﮕﻴﺮﻩ ﭼﺮﺥ ﺧﻴﺎﻃﻴشو ﻳﻪ ﺩﻭﺭ ﺑﭽﺮﺧﻮﻧﻢ


.......................................................

میدونید چرا من اینقدر بدبخت شدم؟؟؟؟؟










هرکی از راه رسید عاشقم شد جواب رد دادم نفرینم کرد...
والا بد بختی داریمااااا...

.......................................................

, اگه گفتین وقتی مربی ایران به سعید معروف دستور میده میگه چکار کنه ، به این کار چی میگن؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
میگن "امر به معروف"
.
عمرا اگه شنیده باشین!
خداخفم نکنه که انقد بانمکم...

لبخند دوستان!

یادش بخیر
یه معلم داشتیم تو کلاس میگفت شغل ما، شغل انبیاست
منم اومدم خود شیرینی کنم
گفتم انبیا که همشون چوپانی میکردن !
نه گذاشت ، نه برداشت گفت منم دارم همین کارو میکنم دیگه گوسفند
“خدا حفظش کنه زیادی رک بود…”

.
.
.
.
تو این سریالها بچه شون کار بد که میکنه میگن برو تو اتاقت بیرون هم نیا

ما بچه بودیم اتاق نداشتیم بخاطر همین میگرفتن مثل خر کتکمون میزدن

.
.
.
.دخـــتـــرا . . .

اگه پسری رو پیدا کردین که
وسط فوتبال PS3 یا XBOX بازی کردن با دوستاش
بازی رو نگه داره و جواب اس ام اس شما رو بده ،
باهاش ازدواج کنید !
تضمین میکنم خوشبختتون میکنه
 :D
.

…اون کیه که هم شیطونه ، هم جذابه !

هم خوش تیپه ، هم منه ؟!
ای وای ببخشید هول شدم جوابو گفتم
 :D
.

…اگه یه وقتایی زندگی قشنگ نیست ، اشکال نداره !

سعی کن به چیزای قشنگ نگاه کنی
منو نیگا :D با توام منو ببین :)
.
.
.
زشتم نشدیم مردم تنهاییمونو باور کنن !
به هرکی میگم هیچکیو ندارم، میگه برو توله !
اونم کی؟؟ توووو؟ برو عامووو :|
.
.
.
یه خونه دوبلکس هم نداریم ، پله داشته باشه

با خانواده که حرفمون شد ، بغض کنیم !
دستمونو بگیریم جلو دهنمون ، بدو بدو پله ها رو بریم بالا
خیلی کلاس داره لامصب :D

.
.
.
یکی از ویژگی های آشپزی دخترهای امروزی اینه که :
آب دوغ خیار هم درست کنن میسوزه :|
.

.
.
گلابی کیست ؟!
گلابی آدمی است که ۳ ساعت با او دردودل میکنی،
بعد میگه : چی بگم والا خودت بهتر میدونی 
:|
.

زنم زنگ زده دادو فریااااااااد میگه خاااک تو سرت آشغاال من مگه واست کم گذشتم؟دلت به حآله اون طفل معصوممون نسوخت؟چرا این کارو کردی…؟ منو میگی ۳تا سکته رو رد کردم،بعدش خندیدو گفت:

الکی مثلا بهم خیانت کردی

به خدا یه لحظه فک کردم همه چیرو فهمیده

******************************************       ﺗﻮ  ﺧﻴﺎﺑﻮﻥ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﻻﻳﻰ ﻛﺸﻰ ﻣﻴﻜﺮﺩﻡ
ﻳﻬﻮ ﺍﺯ ﭘﺸﺘﻢ ﺷﻨﻴﺪﻡ ﭘﮋﻭ ﻛﻨﺎﺭ ﺑﺎﻳﺴﺖ
ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﭘﮋﻭ
ﺑﺰﻥ ﻛﻨﺎﺭ

ﻣﻨﻢ ﺑﺎ ﺗﺮﺱ ﻭ ﻟﺮﺯ ﺯﺩﻡ ﺑﻐﻞ
ﺩﻳﺪﻡ ﻭﺍﻧﺘﻴﻪ عوضی ﺍﺯ ﻛﻨﺎﺭﻡ ﺭﺩ ﺷﺪﻩ
ﺗﻮ ﺑﻠﻨﺪﮔﻮ ﻣﻴﮕﻪ 
ﺍﻟﻜﻰﻣﺜﻼ ﻣﻦ ﭘﻠﻴﺲ ﻧﺎﻣﺤﺴﻮﺳﻢ

یکى این ملتو از برق بکشه

******************************************بچه ها من چند روز نیستم . اومدم پست میزارم

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.

الکی مثلا منم کار و زندگی دارم

******************************************

خخخ

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 

متن های خنده دار

بالاتر از سرعت نور میدونی چیه ؟
سرعت جمع و جور کردن خونه در مواجهه با مهمان سرزده :))

====================

مخاطب خاصم بهم اس داده با این مضمون:
"جل الخالق! قدرت خدا رو ببین! قورباغه داره اس ام اس میخونه!!"
نه شما بگین اینم مخاطب خاصه که من دارم آیا؟!

====================

از فرشید امین عزیز که اهنگ بعد از نسترن رو خونده خواهش میکنیم اهنگ قبل از نسترن رو هم بخونه که ما کلا در جریان باشیم…

====================

آیا میدانید : یک اتاق مرتب نشانه ای از کامــپیوتر خــراب یا اینترنتی قطع شده میباشد !

 ====================

“باز منو کاشتی رفتی” چیست ؟
اعتراض نهال به باغبان وظیفه نشناس !

====================

امروز صبح که از خواب بیدار شدم اولین سوالی که برام پیش اومد این بود که من کجام؟!!!
یه کم که دقت کردم فهمیدم مامانم اتاقم رو تمیز کرده

====================

یه ﺳﻮﺍلی ﺫﻫﻦ ﻣﻨﻮ ﺩﺭﮔﯿﺮﮐﺮﺩﻩ !
ﺍﯾﻦ ﺁﺗﺸﻨﺸﺎﻥ های ﻣﺤﺘﺮﻡ ،
ﭼﺮﺍ ﻫﻤﻮﻥ ﻃﺒﻘﻪ ﯼ ﺍﻭﻝ ﻧﻤﯽ ﺷﯿﻨﻦ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯿﺨﻮﺍﻥ ﺑﺮﻥ
ﻣﺎﻣﻮﺭﯾﺖ
ﻣﺠﺒﻮﺭ ﻧﺸﻦ ﺍﺯ ﺍﻭﻥ ﻣﯿﻠﻪ ﻫﺎ ﺳﺮ ﺑﺨﻮﺭﻥ ﺑﯿﺎﻥ ﭘﺎﯾﯿﻦ؟